Doppio Diploma: successi anche per gli studenti del primo anno

Le studentesse e gli studenti elencati di seguito, che hanno frequentato il primo anno del programma Doppio Diploma, hanno ricevuto una menzione d'onore per il lavoro svolto fin qui. Ecco chi sono: Marco Giovanni Bison, Anna Casula, Gabriele Colautti, Hajar Farhat, Michela Hua, Vivana Kazazi, Andrea Longo, Lorenzo Martinuzzi, Sofia Secco, e Pietro Zampieri.

Le nostre congratulazioni a queste brave ragazze e bravi ragazzi!

Riportiamo qui sotto la comunicazione che hanno ricevuto:

On behalf of the administration, teachers, and staff of the Dual Diploma Program, we would like to congratulate you on your outstanding accomplishment of earning placement on the Academic Honor Roll for the 2021-2022 school year. By earning an "A" or "B" letter grade in all of your courses, you have received this certificate of distinction. We appreciate your hard work and dedication. We would also like to thank program directors, parents, and family members for your continuous support. We are very proud of your accomplishments and look forward to your continued success during the next school year and beyond.

Pubblicato il 14-06-2022